Blandade väder!

Tänkte bara skriva att jag lever och mår bra. Vädret är helt omöjlig, det har regnat hela dagen, men solen lyser emellan åt max 10 minuter sedan kommer en ny mörk mörk moln och öser ner till en jätten flod, och det blåser så otroligt hårt så. När det regnar så blir fönstret täckt av regn. Jag var ute en stund, men efter 2 minuter så öser det ner, helt omöjligt att spendera tiden ute idag. Så jag har bara legat i sängen och haft tråkigt. Varit på datorn hela dagen och det har varit otroligt mörkt idag. Det känns som det är höst.

Men jag kan inte göra så mycket åt det, men jag hoppas att det inte regnar imorgon på morgonen när jag ska cykla till jobbet. Så det blev ju en slö och ledig dag. Snart ska jag sova och morgonjobb kallar hela resten av denna veckan.

GODNATT ❤

Lämna en kommentar