Första dagen!

Idag är det alltså första dagen då jag är ute i världen ensam! Två första klinenter gick bra och det var inte så farligt.

Natten var åt helvete.. fick knappt tillräckligt med sömn. Otroligt ljust oavsett om jag hade tunna dåliga gardiner fast inatt. Så jag låg och snurrade runt hela natten. Låg och tänkte, funderade och fantiserade om framtiden. Nej hu heja.. när alarmet ringde kl 6 så tänkte jag ”va? Redan morgon… har knappt sovit inatt”

Det är väl att stiga upp och cykla iväg till jobbet. Och just nu sitter jag här och väntar på en bil sedan får jag åka iväg till flera klinenter. Slutar kl 16.30 idag sedan ska jag till gymmet och träna ikväll. Ska försöka sova tidigare idag så jag somnar i tid så har jag tillräckligt med sömn till imorgon. Har inga lediga dagar förrän måndag och jag har tunga arbetsdagar framför mig. Speciellt helgen då det är mindre personal som arbetar så har man fulla arbetsdagar.

Lämna en kommentar